tisdag 18 maj 2010

KitchenAid!

Nu har den äntligen kommit, min KitchenAid som jag beställt. Modellen är Artisan och färgen är krämvit. Jag älskar den! Den är jättebra att använda till smetar och kakdegar. Jag testade att baka bröd med den också, men det tyckte jag inte att den var lika bra till. Degen ville vandra upp för degkroken så jag fick passa den hela tiden. Men anledningen till varför jag köpte en KitchenAid var inte för att baka bröd med den, utan för att göra just smetar och kakdegar. Och detta gör den väldigt bra! Sen är den ju väldigt snygg också ;)

Ett annat stort plus är att den är väldigt lätt att rengöra. Det gör ju att man vill använda den oftare också när det inte är så jobbigt att diska efteråt.

KitchenAid kommer ju i många olika färger. Vilken färg skulle du välja om du skulle köpa en KitchenAid?

Klicka för större bild!

1 kommentar:

Beatrice sa...

Jag ska till att beställa en nu! Och jag kommer att välja en creme :D

Leta i den här bloggen