fredag 2 april 2010

Kladdkaksmuffins en gång till

I helgen gjorde jag kladdkaksmuffins igen. De blev bättre den här gången för nu hade jag dom inte för länge i ugnen. Dom var precis lagom länge och blev så där riktigt perfekta. Det är så kul när man känner att man verkligen lyckas med ett bak. Alltför ofta är jag lite för självkritisk och tänker hur jag kunde gjort det bättre. Men denna gång blev jag verkligen nöjd. Nu är kanske inte dekorationen så avancerad, men med dessa muffins ville jag köra på det enkla. Jag tycker inte dom här behövde en massa dekoration, de är fina med bara en klick grädde och några bär på.

Klicka för större bild!

2 kommentarer:

Hanna - Bakfnatt sa...

Åh, låter så gott! Vill ha en nu =) Glad påsk på dig!

Linda sa...

Tack för kommentaren snälla Elin :-) Dessa ser ju jättegoda ut! Jag tycker att dekorationer i sugarpaste ser jättefint ut, men egentligen ser det inte speciellt gott ut! Men bär däremot.. smaskens! Glad påsk!

Leta i den här bloggen